Diensten

Google Advertising

Hoog scoren in Google staat op ieder bedrijf z’n verlanglijstje. Om te scoren binnen Google, zijn er nog altijd twee manieren; organisch en betaald verkeer. Dat eerste, organisch verkeer, is sowieso een lange termijn strategie, daar kunnen we helaas niet omheen. Gelukkig is er nog altijd zoiets als het betaald zoekverkeer. Of ook wel ‘pay to win’ genoemd.

Nu is het niet enkel belangrijk om bovenaan Google te scoren, daarbij is het ook belangrijk om relevant te zijn voor de opgegeven zoekopdracht. Je wil toch niet bovenaan staan met je pampers als er iemand op zoek is naar het voordeligste maandverband?!

Bij DigiDINGO blijven wij ons steeds verdiepen in alles wat te maken heeft met het adverteren op Google. Zo blijven we bij met de nieuwste updates en kunnen we snel inspelen op alle veranderingen. Zo kunnen we uw Ads-account steeds optimaliseren, mbv de verzamelde informatie, en ervoor zorgen dat u zo vaak en zo relevant mogelijk getoond wordt op de Google zoekresultatenpagina.

Social Advertising

Onze sociale media-kanalen zijn niet meer weg te denken uit onze privé levens maar zeker ook niet meer uit het bedrijfsleven. Daarom is het aan te raden om ook hier op in te zetten en gebruik te maken van het bereik dat je nu al verzameld hebt. Liever eerst het bereik nog wat uitbreiden? Ook daar lenen de social media-advertenties zich goed voor.

Facebook & LinkedIn zijn hierbij toch wel de meest gebruikte en - naargelang de sector - de meest interessante media. Het grote voordeel van inzetten op sociale kanalen is dan ook weer dat je veel specifieker je advertenties kan gaan inzetten. Je kan je websitebezoekers als het ware zelfs een beetje gaan overstelpen met jouw producten, op zijn facebook tijdlijn. Zo ben je er zeker van dat je onder de aandacht blijft komen en dat ze jouw merk/product/dienst haast niet uit het oog kunnen verliezen. Top of mind blijven is key!

Google Mijn Bedrijf

Het Google Mijn Bedrijfsprofiel kent de laatste jaren een stevige opmars en mag daarom niet ontbreken in je online marketingstrategie. Want zeg nu zelf, hoe handig is het dat je de meest belangrijke informatie van een bedrijf meteen op één plek kan terugvinden zonder heel de website af te snuisteren?

Omdat zo’n profiel een samenvatting van je website kan weergeven, is het zeer belangrijk dat het profiel ook ten volle geoptimaliseerd is. Daarmee bedoelen we dan ook dat er gewerkt wordt met de correcte informatie en het implementeren van belangrijke woorden. Hoe relevanter het Google Mijn Bedrijfsprofiel, hoe sneller Google het zal tonen bij relevante zoekopdrachten - organisch én betaald!